Plată și Rambursare

PLATĂ

Tipurile de plăți acceptate :

CARD BANCAR ONLINE  (Visa/ MasterCard) – Plățile sunt procesate prin intermediul operatorului autorizat Netopia Payments. Nu se percep comisioane pentru plățile prin card bancar.

TRANSFER BANCAR – Alegând această opțiune, puteți efectua plata direct în contul nostru bancar. Este obligatoriu să menționați numărul comenzii pe care l-ați primit prin e-mail în detaliile plății, pentru a facilita identificarea și confirmarea plății.

RAMBURS SAU CU CARDUL LA LIVRARE – Puteți plăti numerar sau cu cardul direct curierului nostru, în momentul preluării coletului.

RAMBURSARE

Conform prevederilor OUG 34/2014, utilizatorul are dreptul să se retragă din Contract și să returneze produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, fără a oferi un motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.

Pentru a îți exercita dreptul de retur trebuie să ne informezi, prin transmiterea unui e-mail la adresa contact@altgust.ro . Vom face tot posibilul să rezolvăm pe cale amiabila orice dispute sau neintelegeri ar putea sa apara.

Atenție! Nerespectarea termenului de informare a AltGUST privind decizia ta de retragere (14 zile de la primirea produsului) poate atrage pierderea dreptului de retragere și vom considera că ai ales să nu îți exerciți dreptul de a returna produsul.

Restituirea produsului pe care vrei să îl returnezi, fără a fi comunicat în prealabil decizia ta de retur, nu ține loc de informare și poate conduce la pierderea dreptului tău de retragere.

Produsul returnat trebuie să conțină ambalajul original și să nu prezinte semne vizibile de utilizare. Rambursarea se va efectua în termen de maxim 14 zile după primirea produselor returnate sau dupa recepționarea dovezii ca produsele au fost trimise. Clientul va suporta costurile de returnare. Se vor rambursa valoarea produsului și taxele de transport.

Vom efectua rambursarea utilizând aceeași modalitate de plată folosită pentru tranzacția inițială, exceptând situațiile în care ați solicitat expres o altă modalitate de rambursare. În orice caz, nu vi se vor percepe comisioane pentru această rambursare.

Clienții care constată că produsele sunt deteriorate/sparte la recepție, că coletul nu conține toate produsele comandate sau că au primit produse diferite față de cele comandate, sunt rugați să trimită un e-mail la contact@altgust.ro, incluzând numărul comenzii și detalii despre produsul(ele) afectat(e), alături de o fotografie atașată. Produsele afectate vor fi fie înlocuite în cel mai scurt timp, pe cheltuiala noastră, fie se va rambursa valoarea produselor afectate și taxele de transport, fie vă vom oferi un cupon în valoarea produselor afectate pentru următoarea comandă.

Satisfacția clienților este prioritatea noastră.

În caz de probleme de transport, livrare sau orice alte probleme , vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

Scroll to top